ღ ღ اشــــــــــــــــــــک ღ ღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

فریاد زدم دوستت دارم صدایم را نشنیدی !

اعتراف کردم که عاشقتم ، جرم مرا باور نکردی!

گفتم بدون تو میمیرم ، لبخندی تلخ زدی!

!از دلتنگی ات اشک ریختم ، چشمهای خیسم را ندیدی!

چگونه بگویم که دوستت دارم تا تو نیز در جواب بگویی که من هم همینطور!

چگونه بگویم که بی تو این زندگی برایم عذاب است ، تا تو نیز مرا درک کنی!

صدای فریادم را همه شنیدند  جز او که باید میشنید!ا

مـــن عــاشــقـــــ ایـــن ســـــوالـــــــــم: مـــــــن کـــــجــــایـــــــ زنـــدگـــیتم؟؟؟

بـــعد طــــرف بـــگه : تــــــــو خــــود زنــــدگـــیـــمــــی ...

چه حسی میشی اون صبحی که با صدای گوشی از خواب بیدار بشی ...

 
صدات در نمیاد ...
 
ولی از پشت خط یه صدای مهربون میگه ...
 

خوابالوی کوچولوی من ....

پاشو میخوام روزمو با شنیدن صدات شروع کنم ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا gh
ساعت22:45---11 مهر 1392
سلام از بس مطالبت قشنگن هر روز میام بخونمشون اینم قشنگ بود
پاسخ: مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:,ساعت 1:46 بعد از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |